Lördag 22aug

Idag har tiden bara rusat iväg under fötterna på mig, vaknade vid halv nio, sover oerhört bra här nere, måste vara den nya miljön och inte tala om luften.. känns som man är utomlands! Ska nog trivas här nere!
Tog det lugnt på morgonen, donade lite i rummet och med massa papper, beställt hem några böcker.
Känner mig super pepp inför måndag!

Stack ut i blåsten och sprang en vända.. provade en ny sväng idag, men den va väldigt kort så va tvungen att springa tillbaka och förbi "mitt" hus och tog samma vända som igår! Ska kolla om det finns något spår här, slipper man springa på asfalt. Har ringt om cykel idag, ska åka och kolla imorgon så hoppas jag att den går in i bilen, Sanne gav mig ett tips, ta bort styret.. smart tjej!

Ska snart bege mig in till Malmö, till Ikea.. Shoppa Shoppa Shoppaaa!

Har fixat tv nu också!! kanske redan sagt det? Den får jag hem imorgon när jag skjutsar hem Ylva.!
Ikväll blir det logdans med Ylva och Mickis!.. Spännande!

Nej nu ska jag göra ett sista ryck med skolgrejerna och sen bege mig till Malmö!
Hej Svejs!

Mitt nya liv

  
Skåneland! ....

Idag blir det min andra dag i skåne, som nyinflyttad! Underligt, men oerhört spännande!
Längtar tills skolan drar igång på måndag, träffa klasskamraterna, lärarna, se sig omkring på flyinge!
Hitta överallt framför allt.. herregud! 
Är stolt över mig själv...jag körde bara fel en gång, och det va för att jag pratade i telefonen samtidigt.. Tog mig 7 timmar att åka ner, med 3 stopp .. va väldigt tråkigt att åka bil själv, men tur att jag hade bra musik, tack syster!

Har hänt väldigt mycket på 1 månad.. så länge sen jag skrev! Dåligt av mig, men har haft liiite annat att tänka på.
Har haft avskedsfest för mig med mina underbara flickor.. Bilder kommer i slutet ...

Min häst har jag Inte fått såld än.. och lär inte få det snart heller.. hon är halt och utredning på det hältan blir nästa vecka, Tack emilie för att du hjälper mig! Utan dig hade det här inte gått!

Har fortfarande lite att dona, har inte fått tag på csn -  orolig, måste ordna på måndag!
Min säng som jag väntar på från Ikea, ville inte komma idag som lovat, så nu verkar den inte komma förens om en vecka! Dåligt!! Tur att jag kunde låna en säng !!

Igår när jag kom hit ner, var jag väldigt trött, men hjärnan gick på högvarv och jag började packa upp mina saker, men gick och la mig vid 21 somnade strax efter, så tidigt har jag inte lagt mig på länge, vaknade vid 2tiden och fattade inte vart jag var någonstans, Läskigt! somnade om och vaknade vid 09,00, väldigt utvilad!
Börjat mitt nya liv nu iom att jag flyttat ner hit, så jag började dagen med 10min powerwalk och sen springtur på 30min. Mycket skönt, därefter åkte jag och inhandlade lite mat och väl "hemma" tog jag en dusch o sen åt jag frukost.
Plockade lite mer bland mina saker, skurat hela duschen och badkaret och läst massa info om skolan.

Imorgon blir det Ikea i malmö, sätta ihop en byrå, plocka mer med mina saker och imorgon kväll ska jag på fest i björka loge? (tror det hette så).. ska bli mycket trevligt!
Nej sängen kanske?
Godnatt!
     

   

RSS 2.0