Emma dagen

Moln på himlen och väldigt kvalmigt i luften!! ...
Tog sovmorgon imorse, mycket skönt - pappa ringde och väckte mig då va det bara att gå ut och arbeta lite!
Sen har jag ägnat min dag tillsammans med emilie, åkte till blodcentralen och kollade mitt Hb värde, får vi se om det blivit något bättre..sist jag gav blod låg mitt Hb värde på 114, ligger precis under gränsen Oops!
När jag började ge blod för 3år sen låg det på 133... !! skjunkit en del!
Värvde emilie till blodgivare!! Hyllning till mig!

Ikväll ska jag, emilie åka till sthlm med syster och patrik - dom ska ta in på hotell för att sen vidare ta sig till cypern imorgon från arlanda! Hoppas att dom får super trevligt och kan slappna av!
Sen åker jag och emilie hem igen och jag ska bjuda emilie på bio! - eller snarare Mcdonlads som bjuder oss båda på bio! Fått gratisbiljetter!! Tack för det!
 Får se vad det blir för någon film.... man vet aldrig med mig och emilie - kan bli vad som helst!! : ]

Imorgon åker jag till sthlm med Malin och hennes familj, sen glider jag vidare i sthlmsstad och stannar över natten ev, längre... !.. Trevligt trevligt!


 



23.25

Är på riktigt bra humör!!
Studsar i sängen till musiken... och ser framemot morgondagen, trots att absolut ingenting speciellt ska hända!
Filmat Tess och emilie och jag blev också filmad.. så i morgon lägger jag ut ett litet klipp på mig och min totto, som är till salu!! Någon som är intresserad? - Hör av dig!

Borde kanske sova ?

Men kroppen bara sprudlar av energi!
! ! !

Galet

Farfar <3

Vill tillägna detta blogginlägg till min farfar!!

Du har varit en toppen farfar, glömmer aldrig din humor.. och jaa, jag ska försöka bli framgångsrik med hjälp av hästarna en vacker dag!! Slipper du sitta där uppe och tjata på mig!! Hälsa Farmor !!

11augusti ska vi säga farväl på riktigt ... det kommer vara så vackert!


 
Kram

Falsterbo

Gaaaaaaaaaalet!
Längtar tillbaka till det härliga gänget, härliga stranden, dom nattliga äventyren i skogen med trollen!!
Haft en helt fantastisk vecka i falsterbo!!
Har absolut inte gjort någonting förutom legat på stranden och hinkat i sig en hel del alkohol!
Mådde prima!!
Bilder finns på facebook.!!

Det har även löst sig med boende för min del i flyinge, åkte dit i torsdags och kollade läget, super mysigt ställe! Kommer bli prima!!
Pirrigt i magen!!

Nej ska kila in till stan nu... sen blir de att filma tess och emile ikväll, så hoppas jag på fler spekulanter på totton!

 

      



      
 
     



 

Inte lätt ..

Regnet bara öser ner!!!
Jobbat en timme på morgonen, trots semester.. men va rätt skönt att stiga upp tidigt synd att det blåser och regnar bara!
Hoppas på sol nästa vecka, när jag är nere i falsterbo, annars blir det nog att resa hem igen...

Igår satt jag i telefonen i 2 timmar, försökte hitta boende i flyinge - gav inte något resultat, ska fortsätta ringa idag.
Allt löser sig ...
 Va en lugn dag igår, lunchade på stan med Michan, kikade lite i affärerna, gick bra att vara barnvakt, eller det va mest emilie som höll maja sällskap ! Tack Gumman! <3

Idag blir det en tur till katrineholm med familjen, hälsa på farfar. På eftermiddan ska jag och emilie ner till stan och införskaffa de sista till falsterbo.. på lördag bär det av!!
Måste leta rätt på mitt pass idag också.. skicka mail till kontoret och bara vara!
Sola solarium kanske? =)

Kram

Semester

SEMESTER!! Från och med idag har jag semester ! Wihoo !!
Känns hur bra som helst, solen skiner inte så varm ute med solen är iaf framme!

Igår fyllde min kära bror 18år, så vi hade storkalas här hemma - mycket trevligt!

Som ni vet håller jag på och säljer min häst och fått två som är intresserade, spännande!
Nu ska jag hålla min tumme att det kommer bli bra!

Nu är det iaf heelt hundra att emilie följer med till Falsterbo.. vi åker på lördag till linköping, blir kvar där en natt och sen vidare ner till Falsterbo.. så himla gött!
Ska börja skriva en packningslista, ska tälta i år, blev lite fundersam vad man ska ha med sig.. Tänk om det kommer regna och vara Super kallt, Burr!

Har en del att fixa idag, packlista, tvätta, ringa om boende i skåne, luncha med michan på stan, träffa robin, barnvakt ikväll, motionera...


01.40

Fortfarande vaken trots klockslaget ...
Suck !?

.........

Hjärnan går på högvarv ...

Fortfarande tankspridd

?

2009 - 2011

Ibland undrar jag om någon försöker tala om saker och ting för mig genom olika signaler... Läskigt!?
Vaknade i fredagas morse vid 05.20 med ett ryck, och det första jag tänkte va, Idag är det den 3 juli, tänk om jag får besked om utbildningen?
Timmarna rusade iväg, fick sen ett sms av pappa. "Du har fått brev, ska jag öppna?"
Hjärtat gick i hundraåttio... sen kom tårarna !! Jag kunde inte stå still, hoppade och skuttade i korridoren på jobbet..
flyttar till skåne i augusti, skolan börjar 24aug. helt ofattbart, äntligen börjar saker och ting hända! Underbart!

Idag satt jag ut annonsen på Tess, hoppas jag får några intressanta köpare på henne, håller min tumme.

Helgen har varit Galen! Raggarna invaderade stan, Power meet, en ganska trevlig tillställning.
fredags jobbade jag 11-20 sen blev det party på Hög Nivå, här skulle de firas - rätt sällskap!
Mådde däremot inte så bra i lördags morse, men piggnade till efter lite mat och sömn i soffan.
Jobbade igår också, 20 - 04, Puh! Va riktigt drag på jobbet igår - tyvärr slog vi inga rekord, men enormt nöjda gäster. Alltid kul att höra!
Idag började egentligen min semester slog det mig, men jag struntar att ta semester veckan som kommer och sparar den veckan till ett senare tillfälle... Måste bestämma mig när jag ska flytta ner till skåne, ringa om bostad, måste prata med chefen.. Oj oj!
Dagen har jag ägnat i soffan, hade träning för 3 flickor nu på kvällen, gosat med hästen och filmkväll med Emilie. <3

Fick ett sms idag av M... Varför kan hon inte bara lägga ner? Accepetera läget! Du har dig själv att skylla!! 

Kanske borde tänka på refrängen, klockan står på 05.30 imorgon - promenad på morgonen innan stallet, sen mc 11-20
Finns så mycket att berätta, när man inte bloggat på ett tag, så man glömmer bort hälften!
Får fortsätta imorgon....
Kram


Värme

Nästan nyss hemkommen från stan, spenderat kvällen med emilie.
Tog en ridtur hemma hos mig, sen åkte vi in till stan och kikade på film sen vidare till Mc, kollade läget och sen hem.
Sitter hemma nu, men kan inte sova. Riktigt jobbigt!

Ibland undrar jag om saker och ting händer för att de ska vara som någonslags signal. ? men jag vet inte
Känt mig lite tankspridd senaste dagarna.. egentligen vet jag inte varför?

Hm... !


RSS 2.0