15 november

Godmorgon!
Solen skiner och det är i stort sett vindstilla här nere i skåne, Underbart!
Snart klar med ställtjänsten för den här veckan! Tjoho!

Gårdagen var väldigt slapp och trivsam!!... Var ner och kollade på Öppet Hus på Flyinge, drack alldeles för mycket kaffe vilket resulterade en överladdad emma som var på väldigt gott humör och kissnödig!
Solen kikade fram även igår, det är kärlek..!!
Kvällen avslutades med en väldigt god middag på fredhem med många glas vin och sällskapet var en stor guldstjärna .. !! Tack Selma, Camilla, Mattias och Andreas!! bugar för kocken!

Dagen till ära ska jag kanske in till Malmö och bara strosa runt med personerna jag nämnt ovanför minus camilla som har stjälltjänst.
Sen blir det stalltjänst på em, och plugga, åka och rida caprice och senn hem till selma och kolla heartbreak hotel!
Lovley!

Igår kände jag mig som ett "klapptr'ä" som Ida brukar säga.. att jag aldrig kan ta det där lilla xtra steget! Skärpning EMMA!

Trevlig dag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0