blodkroppar, muskler, skelettes funktion m.m .....

Jag tror jag smäller av snart! .. Växer ut massa kunskap ur öronen på mig! 2 dgr i rad har jag setat med sofia idag var även ida med och pluggat hästens biologi (anatomi) ... vi har setat minst 4 h i sträck! Det tar kål på en att plugga så här mycket och veta att man har dubbelt så mycket mer att göra! Men som sagt jag trivs jätte bra och har jätte kul och inte på tal om kunskapsnivån här nere.. Hippologer kan mycket!

Idag har jag fått mer insikter om mig själv .. och en sten har lossnat från mina axlar!

Var hemma i helgen, var helt underbart att bara vara! Strosade i stallet, fixade med alla Tess täcken och prylar och organiserade våra andras hästars saker. Mycket grejer och mycket att hålla reda på.
Känner mig fri som en fågel igen.. Så skönt!
Lördagen åkte vi till sthlm och kollade på älskade bror som hade föreställning med sin klass! Tänk att dans kan visa så mycket känslor och att man kan leva sig i berättelsen och det finns så många olika betydelser...!!
Efter föreställningen blev det middag på ett nytt ställe i sthlm, vapiano! Värt att gå dit, mysigt och har nog blivit nya innestället i sthlm, ligger i gamla stan.
Sen väl hemma i västerås blev det ombyte till partykläder och tog mig hem till emmy där det vankades fest!
tjejparty som slutade med sen natt och alldeles för lite sömn.. men jag tackar och bockar för den kvällen, Me like <3

Nej nu ska jag natta mig själv och kudden och ser framemot imorgon, nya möjligheter och Greys med selma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0