Torsdag 26 november

För en vecka sen var jag på väg hem, helt otroligt vad tiden går fort.. bara rusar iväg!
Idag var jag ledig på fm, men gick upp strax efter sju och tog ut 4 hästar och mockade åt 2 av dem. Sofia kom till fredhem vid 10tiden, satte oss och pluggade fram till lunch, sen dags för skolan.
Hade unghäst på em, idag var hon riktigt duktig, stod på bakbenen några gånger bara. Hade inspänningstyglar och hon accepterade dem ganska bra. Nästa vecka ska vi börja "provocera" henne lite för att se hennes gräns och förhoppningsvis komma upp och sitta på henne. Får la se!

Igår var det storhandling på ICA med Sofia, Selma och Camilla, trevligt! åkte hem och gjorde macka i ugnen och kollade på bonde söker fru, sen hem till selma med helena och kollade greys! En trevlig onsdag, pluggfri sådan.!

Alldeles strax ska jag iväg och fika med Sofia och Sofias vän Tove, ska även fixa mina glasögonen som tappat en plupp!!
Imorgon blir det bio med några underbara flickor och i övrigt blir det en väldigt lugn helg med massa plugg och lite vin på lördagkväll!
Snart är det jul !! .. och min födelsedag! wihoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0