19 oktober

Förra veckan gick så himla fort, jag hade längtat till breeders veckan och tänkte att vi aldrig skulle komma dit, men nu är den veckan över. Tiden går grymt fort härnere, snart kommer jag vara hemma igen. Blandade känslor!
tråkigt att splittras med några av vännerna jag umgås mycket med, men man får se till att hålla kontakten!

hade stalltjänst förra veckan, gick upp 05.30 ons - sön, puh!! fredag och lördag var det "disco" här på flyinge, Riktigt roligt! Fredag - söndag var Ylva här också, mycket trevligt! Välkommen åter Ylva :]

Har haft lite problem med värmen här på fredhem, i onsdags vaknade jag alldeles för tidigt av att det var extremt kallt i mitt rum, 14grader. Burr! Så vi kontaktade vår extra pappa och det skulle åtgärdas, det blev varmt, men sen försvann värmen igen.. men nu har vi iaf fått el element och våra riktiga element verkar vilja fungera igen så inatt har jag svettats istället.. men ska inte klaga! skönt med värme

På fredag har jag examen i körning... ska bli spännande - tråkigt att körblocket är slut snart nu när man äntligen börjar lära sig och få känsla för det!



(Jag som kör)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0