Söndag

Haft en lugn söndag hitills, sov till halv elva gick upp åt frukost och sen åkte jag till wictor, mockade och pysslade med honom.
Kom hem, städade ur bilen då kom Selma, Satte oss i bilen igen och körde mot Malmö.
hämtade upp Ylva i malmö åkte mot Lund, stannade på Mc och åkte hem till Fredhem.
Väl hemma, åt vi upp maten och nu sitter jag här.
Ska snart dra mig mot wictor och ta en promenad med honom, sen senare ska jag rida ut på Ylvas 4åring med Selma och Olivia! Jätte roligt! Tack Ylva =)

Sen ikväll blir det på med glasögonen och ta fram pluggsinnet, hela kvällen lång!
Imorgon bitti blir det att gå upp tidigt, har stalltjänst halv sju. Puh.. men börjar inte fören 13 i skolan så det blir en lugn fm !!

Snart är det breeders, tjohoo! Fullt drag!
och då kommer Ylva från helsningborg, Tjohooo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0