24 februari

Gör allt för mina kära vänner och uppdaterar bloggen så de kan ha något att göra framför burken!
Så varsågod, trevlig lässtund.

Så vad har hänt sen sist? - i korta drag massor!
Har klarat ytterligare en tenta ! .. och den femte skrevs idag. Men det kändes bra så jag håller min högra tumme och hoppas på tur.

Ridningen är i fullgång och förra ridveckan va min kära Miga halt så jag fick tillgodose mig med Jasmine (HP2.ornas häst) men inte fy skam det heller. Nu är Miga pigg och glá och vi har skuttat över hinder 2dgr i rad vilket resulterat i bock och bakutsparkar för min totto är så lycklig att jag sitter på hennes rygg!.. Dock har detta åstadkommit ett stort blåmärke insida lår och träningsvärk .. Välkommen till flyinge! :]

Det är helt galet att det snart är slut på det första året av hippologutbildningen och snart sitter jag i mitten av landet och kommer tänka tillbaka på flyingetiden... Mycket blandade känslor, då min kära vän Sofia blir kvar här nere och jag flyttar upp!

I övrigt så måste jag nämna alla mina sambos, me like them! Så himla goa flickor (bilden nedan



Då jag hade skrivit världens längsta inlägg och trycker ner hela skiten så avslutar jag här och ska försäka skriva imorgon igen.. om jag kommer ihåg det!
Klockan står på 5, så dags att lägga sig ner och drömma sött!

Puss och God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0