10 januari

Söndag kväll.. och jag kan inte sova! Hopplöst, planerade tidigare idag att lägga mig överdrivet tidigt för tröttheten smyger sig fram mer och mer - men har legat i sängen nu 1h, men har knappt blinkat!
Dagen har bestått av stalltjänst, filmtittande, ridning och plugg! Veckan har varit ganska intensiv, haft stalltjänst hela veckan och hade två examen i torsdags - vilket man klarade strålande! Oerhört skönt... Tummen upp för mig!
Imorgon börjar vi rida ordentligt, ska bli jätte spännande, en aning skrämmande också men det hör till!
Jag hoppas att min rygg kommer klara av det och ska ta mig i kragen och ringa kiropraktor imorgon.

För övrigt har jag börjat mitt nya liv.. igen (det eviga tjatet!) Så hoppas jag på att det sker en förändring bara jag tar tag i det själv och inte ligger på latsidan! Jag hejjar på mig själv!

Imorgon är det stalltjänst igen och även på tisdag, vilket resulterar i att jag haft stalltjänst i 11dgr i rad!... bara att bita i det sura äpplet och svälja det!

Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0