13 januari

Hej Hopp..
Kvällen tickar sig fram och borde sova, klockan står på 6.50 imorgon bitti. Då är det skola som gäller, ska på stresshanteringskurs på fm och rida på em.
Just nu trivs jag väldigt bra över mitt liv, ljusare tider närmar sig sakta men säkert och mina vänner här nere är Underbara!
Tentan jag gjorde innan Jul, klarade jag :] så nu känns det som att jag är i kapp och har börjat fått flyt på pluggandet.
Har 2 projekt som ska vara klara i slutet av jan, början av feb. De båda är påbörjade och det känns jätte skönt att vara med projektvännerna Sofia och Annika! :]

imorgon är det torsdag vilket innebär att det snart är helg!.. på fredag är det stalltjänst och sen fest på ASVH! ska bli kul.. jag har sagt det förut och säger det igen. det blir en lugn kväll!.. och ja denna gång ska jag verkligen vara lugn!
I övrigt så har jag sån träningsvärk efter 3dgr på hästryggen, men det är underbart! Igår var jag och sofia ute och gick 1.5 timme. mycket behagligt! såå nu är jag på g .. igen! Mot beach 2010!!.. Here I come!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0