6 januari

Dagarna flyter lika fort som smält smör, Galet!
Nytt år och nya möjligheter, jag citerar min kloka vän Ylva - Move on and be fabulous.. xakt vad jag ska göra hädanefter! Nu ska jag börja på riktigt och verkligen tänka på mig själv och Må bra! Hell´ya!

Sista veckan med unghästarna, och jag har bytt till en annan stjärna - Nattasha. Så imorgon har vi examen i ridning och häst vid hand! Jag tror på mig själv!
Så nästa vecka blir det ridning på riktigt, ska blir oerhört spännande! Undrar vilken häst jag får? - Hmm!

så vad har hänt den senaste tiden? Har klarat av två examen tillfällen, longering och löshoppning.
Åkte hem på 10dgrs ledighet, då jag mest jobbade men det var så underbart skönt att känna sig lite nyttig och att jag gjorde något vettigt - mocka skit gör susen för att må bra!
Firade jul med familjen, mycket trevligt! och fick många fina klappar och snön låg kvar på backen och kallt! Underbart!

Får skriva senare, ska åka och hämta en vän inne i Lund!
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0