Hippologprogrammet år 1

Tiden har rusat iväg och snart är mitt första år som student på Flyinge över! Har varit så grymt roligt, har lärt mig mycket nytt.. så min säck har fyllts upp under detta år! :]

Självklart har det varit kämpigt, men jag har tagit mig förbi det och imorgon är det muntlig syntes.. hoppas hoppas att jag klarar den!!

På fredag tar jag och Humlan farväl av flyinge och far uppåt landet... ska bli kul att träffa alla vännerna, familjen och bara njuta av sommaren! Ta nya tag inför hösten och ge järnet för det sista året!
Förväntansfull redan nu.. men ska ändå bli skönt att slippa pulggandet några månader och njuta av ledigheten!

Idag har dagen varit toppen!.. Jobbade imorse med alla fölen :] så söta! Åkte sen till Jägersro och fick info om Galoppsporten, intressant. 
Sen tillbaka till skolan... hade lektion om bandagering på em. Har även fått reda på att jag fått ytterligare 2 veckor som instruktör i örebro !

När jag kommer hem ska jag på intervju som behandlingsassistent/personligassistent! Spännande! 
som jag brukar säga - Allt löser sig!

Nu ska jag fortsätta packa!! Här nedan kommer lite bilder från året i skåne

       

          

 
                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0