Leende på läpparna!

Härlig dag som börjar lida mot sitt slut... Jobbade i morse i färs o frosta.. mockade fler än 10 boxar, känner tyvärr av det i ryggen men annars ingenting - tur det.
Fortsatte dagen med att gå till skolan och få info om hur dagen skulle läggas upp och klockan 10.30 var det min tur att visa vad jag går för!! Den berömda muntliga syntesen gjordes tillsammans med Petra, Sanne och Johanna.
Vårt ämne var att diskutera kring att starta upp en ridanläggning från botten. Ridanläggningen skulle rikta sig till alla... Kommunen som skulle stå för det hela..!
Inget lätt ämne som är väldigt brett .  Muntliga syntesen avklarades... Överlycklig! Ännu en sten som föll från mina axlar!

Bara 3 dagar kvar, åker hem på fredag efter lunch någon gång. Känns oerhört konstigt att lämna skåne men är väldigt förväntansfull till att komma hem!
Kommer på återbesök nästa måndag till skåne och är återtillbaka i Västerås på tisdag. Gött!

Nu ska jag fortsätta packa!
:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0